Campagne: Fill the distance with beauty.

22 september 2020

Totdat een Covid 19-vaccin is ontwikkeld, zullen we ons moeten blijven houden aan de normen voor sociale afstand. Maar in plaats van ons hierdoor te laten verdelen, moedigen we mensen aan om deze afstand met schoonheid te vullen. Hiervoor heeft Bloemen Bureau Holland, in nauwe samenwerking met de sector, een compleet nieuwe bloemen- en plantencampagne ontwikkeld, die vanaf 7 september van start is gegaan.

Vul de afstand met schoonheid.

Deze nieuwe internationale campagne - die we uitdragen via de consumentenmerken Mooiwatbloemendoen.nl én Mooiwatplantendoen.nl - belicht de afstand als iets dat ons eigenlijk dichter bij elkaar kan brengen. We roepen mensen op om de leegte tussen ons te zien als een ruimte waar mooie dingen kunnen bloeien. We willen consumenten aanmoedigen om de emotionele leegte tussen dierbaren op te vullen met schoonheid, door planten en bloemen te geven. En zo elkaar te inspireren om de wereld in deze tijden een stukje mooier te kleuren. Bekijk hieronder de video, gemaakt door Bloemenbureau Holland, voor een terugblik op het roerige jaar 2020 de voornemens voor 2021.